2009/11/14

Nye heklerier, hva ellers :))

To små putetrekk for benken i kjøkkenet ble ferdig i går kveld. De kan jeg også tenke meg som små tepper eller sånn. Vi vil få se! I alle fall er denne hekleprosessen avsluttet. I kjøkkenet var det en koselig stemning under levende lys i ettermiddag. Guttene var ute og jeg kunne slappe av litt. Legg også merke på denne små boksen (Tusen takk for ord-hjelpen, Guttemamma!) på veggen. Nytt kjøp! :)) Har heklet min aller første fluesopp ever :) Den vil bli litt modifisert, men jeg er egentlig rett fornøyd. Ha en glad søndag alle sammen ! Zwei neue Kissenbezüge oder Deckchen oder was auch immer sind gestern fertig geworden. Das Zwiebelkästchen an der Wand ist neu. Heute habe ich meinen allerersten Fliegenpilz gehäkelt. Könnte eine bisschen besser sein, bin jedoch eigentlich recht zufrieden.

12 kommentarer:

  1. Er det ikke en boks da?? KOmmer ikke på noe annet ord i allefall:-)
    Du er rå med heklenåla ,flotte puter og for en søt sopp!!

    SvarSlett
  2. Søt utgave av lille fluesoppen!! Jeg har lakt en award til deg i bloggen min, håper du vil like den:)

    SvarSlett
  3. Die Kissen sehen toll aus!!! Und deine vielen neuen Sachen kommen mir irgendwie bekannt vor ; )

    Lg Laura

    SvarSlett
  4. Så herlig liten fluesopp =) hehe!! Digger hekleriene dine!! Ha en fin lørdagskveld!! Hilsen M

    SvarSlett
  5. Hællandussen for en søt liten fluesopp og flotte kjøkkenputer...du er jammen flink :)
    Kos deg videre i kveld.

    SvarSlett
  6. Hei!
    Jeg er innom for første gang!
    Du har et koselig kjøkken, og de putene på benken ble supre med dine heklerier!
    Hilsen fra Nord-Troms!

    SvarSlett
  7. Mysig stämning vid ditt bord! Och fina virkningar!

    SvarSlett
  8. Hei pillepalle!

    Tusen takk for Berlin tips som du fant.
    Du er utruleg flink til å hekla!K kva garn heklar du i? Kanskje eg kan finna litt garn i Berlin :)

    EglLigg med denna influensa men er på bedringens veg nå. Krysser fingrar og tær for at kamillemannen held seg frisk..

    SvarSlett
  9. Jag är så imponerad av dina virkningar (heklerier)! :) En sån söt flugsvamp.

    Ha en fin söndag!

    SvarSlett
  10. Det ser rigtigt hyggeligt ud, og jeg er imponeret over alle dine hæklede puder.. Super lækkert...:)

    SvarSlett
  11. Du hekler og du hekler! Så fint det ble. Hvor tar du energien fra? ;) Ha en flott søndag!

    SvarSlett
  12. Deine Häkelnadeln stehen wohl nie still? ;-) Toll, was du wieder gehäkelt hast! Und wundervolle neue Sachen hast du dir gegönnt!
    Liebe Grüsse
    Doris

    SvarSlett