2009/11/21

Tredje fugl og utfordring!

Ble ferdig med den tredje heklete fugl i går kveld. Pip pip, here we are!
Har fått en utfordring fra den kjekke blogger Portofritt: Hun utfordret meg til å finne det 4. eller 7. bildet i den 4. eller 7. bildemappe og lage et innlegg om dette. Må innrømme, det var ikke så lett da jeg pleier å systematisere bildene mine i en ganske egen måte :)) Men jeg tror at dette bildet her oppe er det 7. i den 7. bildemappe :) Sånn! Hva ser du? Her er det Pillepalle ved strandkanten sammen med sine to sønner (eldstemann i midten). Bildet er tatt julen 2007 da vi hadde noen kjempekoselige juleferiedager i NL. Været var mild og utrolig koselig. Det var deilig å være sammen uten familiære forpliktelser og overlessete julebord....
Utfordringen sendes videre til:
1. Gå inn på mappa "Mine bilder" 2. Velg den 4. eller 7. mappa 3. Finn frem det 4. eller 7. bildet 4. Sett inn bildet i et innlegg, og skriv litt om det. 5. Utfordre fem nye, legg ut en link til de du utfordrer, og gi dem beskjed om utfordringen.
Gestern wurde mein dritter Vogel fertig. Bekam eine Herauforderung von Portofritt, das 4. oder 7. Bild aus meiner 4. oder 7. Bildermappe zu zeigen. Weil ich etwas anders sortiere, war das nicht so leicht :) Das Bild zeigt mich Weihnachten 2007 mit meinen beiden Söhnen am Strand in NL. Wir verbrachten dort wunderbare Tage und konnten mal dem üblichen Trubel samt überfrachteter Weihnachtstafeln entfliehen.

6 kommentarer:

  1. Eg skulle ha gjerne vore med på utfordrigna, men datan min er på repersjon så da har eg ikkje noko biletmappe for tida... Men eg kan prøve å huske på den her til eg får tilbake dataen min . :)

    Håpar du har ein fin laurdag.

    SvarSlett
  2. Jo, hvorfor ikke. Jeg synes utfordringer er gøy jeg, og denne kan jo bli spennende å ta. Jeg aner ikke hva jeg kommer til å finne i mappene mine. Bloggebilde mappen min er svær, og det er privat bilde mappen også. Må bare se hva som dukker opp. :))

    Ha en fin dag Pillepalle

    SvarSlett
  3. Deine gehäkelten Vögel sehen sehr schön aus! Danke für den tollen Link!
    Ich wünsche dir einen wunderschönes Restwochenende!
    Liebe Grüsse
    Doris

    SvarSlett
  4. Hallo pillepalle!
    Beklager at eg ikkje fekk sendt deg mailen som eg låvte men bilder kommer :)

    Så søte fuglar du har lagt, dei var heilt etter min smak.
    Ha ein flott søndagskveld!
    Her slappar me av og pakker ut :)
    Klem kelm

    SvarSlett
  5. Hei. Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg. For en flott blogg du har. La meg til som følger jeg :)

    SvarSlett
  6. Det ser ut til å ha vært en fin tur! Herlig strand!!

    SvarSlett