2009/02/24

Sykehus hos fru Pillepalle

Først og fremst: Tusen takk for alle søte kommentarer i de siste dagene! Det er kjempeflott å komme litt i kontakt med så mange nydelige og kreative damer rundt i Blogglandia! Det varmer! Det er alltid vel inspirerende!
Dessverre har vi litt "sykehus" her hos oss. Mannen min lider av halsbetennelse i flere dager (menn....de lider virkelig når de lider....) og nå har litt influensaen kommet til fru Pillepalle. Ufff! Så viser jeg bare to bilder av kunstverket til eldstemannen min. Han foretrekker det egentlig å tegne, men nylig hadde han tilsynelatende mer lyst å male med pensel på en ramme. Hvem vet, jeg har kanskje født den nye Picassoen? ;-))
For alle som har lyst å hekle en sommertopp :) Jeg fant denne toppen på internett, men stedet har jeg dessverre glemmt. Toppen er sikkert smakssak, men kan i alle fall hekles lett og fort synes jeg :)

3 kommentarer:

  1. Hoppas att ni snart kryar på er!

    SvarSlett
  2. Kjedelig med halsbetennelse og influensa. Du har rett når du sier menn lider virkelig når de er syke. De legger seg rett ned nesten, og det kan jo nesten ikke vi kvinne med mindre vi er kjempesyke. Hvem skal da styre skuta?
    Håper dere snart er på bedringens vei igjen.
    Vil bare si til deg at det er så koselig når du kommer innom og legger igjen kommentarer, og jeg synes det er gøy å titte innom bloggen din. Blir litt kjent på en måte da...
    Prøvde og legge inn kommentar hos deg i går, men det gikk dårlig. Tror du må krysse vekk den som gjør at vi må legge inn en kode for å få inn en kommentar....

    SvarSlett
  3. Uff og uff, har du blitt syk? Det er ikke bra.. håper mannen din blir frisk så han kan skjemme deg bort litt. Jeg anbefaler å hakke opp et par hvitløksfedd og svelge de hele. Med vann! Det tar knekken på alskens basselusker og bakterier.

    Jeg har stadig problemer med å legge igjen kommentar hos deg. Nå har det gått tre dager uten at jeg har klart det. Så denne gangen burde det gå! Jeg har skrevet flere kommentarer om den siste utfordringen i fargeuken, men du har dessverre ikke fått lese skrytet mitt. Men jeg syntes du løste deg veldig fint! Masse sort/hvite ideer:)

    Jammen tror jeg du har født den nye Picasso- han hadde jo en mesterlig strek!

    God bedring, plei deg selv om mannen din på best mulig måte:)
    Varme tanker fra meg

    SvarSlett